Helgen så här långt!

Med vetskapen om att vi skulle vara barnlediga igår kändes helgen som om den skulle bli riktigt bra. ;)

Började gårdagen med att bli väckt vid 6.45 av mina söner. Gick upp och åt min frukostgröt för att sedan cykla till Iksu vid nio tiden för att köra spinning. Hade bokat in bodycombat efteråt men det var verkligen att ta mig vatten över huvudet. :( Orkade 15 min men sen la min hjärna och kropp av helt och hållet. Kan nog bero både på att jag hade kört spinningen innan och att jag typ bara har tränat bodycombat en gång innan. :( Så jag tror att jag hädanefter bara ska boka in ett pass per dag i fortsättningen. ;)

Vid halv sex tiden åkte vi och lämnade våra söner hos K och sen åkte vi ner till stan för att gå på bio. Vi såg Arn - Riket vid vägens slut. Jag tyckte att den var bättre än första filmen vilket inte hör till det vanliga. Det kändes som om det var mer handling i den här filmen och jag hade en trevlig stund och fick se en bra film. :)

Helgen så här långt har varit riktigt bra. Att få sova i morse var helt underbart! :D Jag älskar mina söner men ibland kan det vara ganska skönt att få vara något annat än bara mamma. ;)

Hoppas att du oxå har haft en bra helg?!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0