Jag lever! ;)

Även om det här på bloggen verkar som om jag inte existerar i cyberrymden iallafall. :P

Hade tandvärk i förra veckan och tog mig äntligen iväg till tandläkaren i fredags. :S Det visade sig att det var en inflamtion i tanden och att den var död. :( Vilket resulterade i mycket smärta och en stundande rotfyllning. :( Hade maken med mig till tandläkaren och tur var det. :) Har bara en sak att säga: Det är en baggis att föda barn jämfört med den smärtan jag hade hos tandläkaren i fredags. :(

Men nu är det avklarat och jag överlevde. :) Annars så var helgen ingen höjdare då äldste sonen var dålig och vi inte kom iväg till skapande lördag den här helgen. :(

Jag har äntligen tagit itu med klänningen och nu är broderiet runt halsringningen klart. :D Är såååå stolt och nöjd! :) Lovar att lägga ut bilder när jag har några att lägga ut. ;)

Vad det gäller min viktminsking är det oförändrat eller jag skulle snarare tro att jag har gått upp en del i vikt. :( Men jag har varken ork, lust eller engergi att ta itu med det just nu. Och jag har iallafall fått en förklaring till varför jag inte känt för att träna de senaste veckorna. Tror inte att det kan vara så nyttigt med en inflamtion i kroppen. ?! :(

Men jag ska försöka komma igång i nästa vecka eller möjligtvis i helgen. Tyvärr är man inte heller så duktig på att äta "rätt" när man inte mår bra. :( Så det har tyvärr slunkit ner både det ena och det andra de senaste veckorna:(

Men kommer jag igång med träningen igen tror jag att jag kommer att må bättre och då kommer jag oxå att äta bättre. :)

Nog om mitt liv, nu ska jag sluta skriva för nu iallafall. ;)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Bra att du är tillbaka. Är du gravid??? ;)



kram

2008-10-15 @ 13:55:21
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Postat av: Anonym

kikar in*

2008-10-15 @ 13:58:40
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Coyntha

He he förlåt!! Jag bara tänkte om det när jag läste: vara så nyttigt med en inflamtion i kroppen.....



Ha en bra dag kra m

2008-10-16 @ 15:31:04
URL: http://www.coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0