Morgonstund har guld i mun?!

Klockan ringde 6.30 i morse. :( Och jag lyckades ta mig ur sängen lite innan 7. :S

Har precis varit nere i tvättstugan och lagt in fyra maskiner tvätt. :)

Nu sitter jag här och funderar på om det är bra att gå upp tidigt även på helgen. Jag är fullt medveten om att svaret är ja men det tar alltid emot att gå upp tidigt på helgerna. :(

Ska väl ta och styra fram lite frukost om en stund oxå.

Eftersom det är lördag idag ska hela familjen ta sig iväg på Skapande Lördag. :D Det är mellan 12-15.

Men innan dess tänkte jag få lite gjort här hemma.

Veckan slutade ganska bra då jag i torsdags blev uppringd av mitt jobb (jobbar som personligassistent) som undrade om jag kunde jobba samma kväll 16-21? Jag tog jobbet vilket innebar att jag cyklade fram och tillbaka till jobbet (ca 1 mil sammanlagt) :)

Har ju oxå fått veta att jag har fått min praktikplats på Waldorfskolan här i stan. Dit är det 8 kilometer och jag har planerat att cykla dit så länge vädret tillåter. :)

Vardagsmotionen är underskattad. ;)

Vägningen i torsdags gick inget vidare men det hade jag räknat med. Har nog gått upp ca 1½ kilo. :( Men när jag börjar cykla lär jag nog bli av med dem ganska fort. :)

Ha en skön lördag! ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till praktikplatsen. Själv pluggar jag ju till lärare så det låter verkligen som en intressant praktikplats! Ha en mysig helg!

2008-11-15 @ 11:42:12
URL: http://www.halsowannebe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0