Julbasar och minusgrader. :)

Idag har jag varit på Waldorfskolans Julbasar. :D Jag säger bara WOW! :) Synintryck, doftintryck, beundran, avund m.m. är bara några av dem känslor jag bär med mig hem.

Helt underbart att få uppleva den här dagen. :) Att det dessutom var ca -10 grader ute och det knastrade så underbart i snön. :)

De hade ställt ut marschaller från busshållplatsen till skolan och på hela skolområdet för att visa vägen till de olika husen. :)

             
Morots och rödbetsbröd            Brödbordet

              
En marschall                                 Godisbordet


Växtfärgat garn

Lite bilder från Julbasaren.

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Morots och rödbetsbröd lät gott. Du råkar inte ha recept?

2008-11-29 @ 20:31:42
URL: http://www.halsowannebe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0