Helgen så här långt.

Oj, oj, oj, varför lär man sig aldrig att gå och lägga sig i vettig tid? :(

Igår var jag uppe till ungefär kl 01.00. Innan jag gick och la mig satte jag en bröddeg. Den skulle kalljäsa i kylen i minst 8 timmar. Så den var klar i morse kl 9. Då skulle den tas ut en ½ timme innan den skulle gräddas i ca 45 min.

Så vi hade nygräddat bröd till vår brunch i morse. MUMS!! :)

Vi tog bussen ner till stan vid 12.30 för att gå på Skapande Lördag. :) Dessvärre blev lillebror sjuk så vi fick ta en taxi hem efter två någon gång. :(

Han har sovit några timmar och verkar må lite bättre. :) Grabbarna sitter här bredvid mig och kollar på Bolibompa. :)

Till "lunch" idag blev det blomkål och broccolisoppa med nybakat bröd. :) Har även unnat mig lit lördagsgodis. :)

Ha en skön kväll!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0