Att göra det man borde är inte alltid så lätt. :(

Sitter i en datasal i skolan och borde plugga men istället surfar jag och nu skriver jag det här inlägget. :(

Jag vet så väl vad jag borde göra men det finns så mycket annat som är så mycket mer intressant. VARFÖR!!!!?????

Det märks att det är senhöst och snart vinter. Det börjar redan mörkna utanför fönstret och klockan är bara 14.35. :( Man får väl se det possitiva i det och tända en massa ljus och mysa istället. Men det känns konstigt att se att gatlyktorna redan är tända. :S

Det här är en jobbig tid innan snön kommer och lyser upp i mörkret. :)

Nu ska jag plugga! JAG MÅSTE!!!!

GAHHH!

Tjing!


Bjuder på lite blommor för att liva upp mörkret. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0