Vardagsstress och uppgivenhet! :(

Jag har ibland funderat över varför det är så lätt att känna sig stressad över småsaker?? Saker som maler och maler i huvudet och som man inte kan sluta att tänka på. Jag har idag varit och pratat med en av mina lärare angående en rest jag från en kurs jag tog förra våren. Fick iallafall ett possitivt besked och det var att min dokumentation för den kursen var godkänd. :D Så nu gäller det bara att jag syr färdigt klänningen oxå. :(

Skulle gått på Iksu och träna idag men jag kände mig stressad för jag visste att det var jag som skulle hämta barnen från dagis. Så jag bestämde mig för att träna imorgon istället då jag är lektionsfri. :)

I kväll blev det varma smörgåsar med skinka, ketchup och ost till middag. Till det serverades det grönsallad med pressad citron, havsörtsalt och vitlökspulver. MUMS! Efter maten tog jag min berömda kaffe latté. ;)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0