Mitt alterego...

...gick och dansade i lördags.

Jag bestämde mig här om dagen för att jag ville gå på Klub Subjekt och dansa. Och eftersom de hade ett tema bestämde jag mig för att jag ville gå dit som man. Jag lånade kläder av min man och även hans parfym. ;) Väl där sjöng jag karaoke och dansade. Det som var väldigt roligt och intressant var att jag träffade flera kompisar som till en början inte kände igen mig. :)

Att göra om sitt utseende och gå klädd i kalsonger, herrbyxor, skjorta och slips var mycket intressant. Tror inte att jag kommer att göra det fler gånger men det var en rolig kväll som jag sent kommer att glömma.

Ska lägga in en bild när jag kommer hem. Sitter just nu i skolan och skriver.

Annars har helgen varit bara bra.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vad kul! Jag ser fram emot att se bilden!

2008-03-03 @ 17:40:40
URL: http://tureson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0