Längtan efter lugnet!

Jag har länge insett hur stressad jag faktiskt blir av att ha det stökigt hemma. Tyvärr har jag inte haft någon ork att städa. Men igår var jag hemma efter lunch eftersom att mina barn var hemma från dagis. Då passade jag på att fortsätta att städa i mitt kök. Som nu nästan är färdigstädat! :D Känner ett inre lugn. :)

Idag får maken och jag några timmar barnledigt då vi tänkte gå på stan, jag behöver köpa nya strängar till min gitarr och Tehörnan kommer att få ett besök av mig. ;) Tänkte promenera in till stan vilket jag tror kommer bli mysigt. Vi har det ganska varmt idag (+-0) så det ska nog gå bra.

I kväll ska jag eventuellt gå ut och dansa. Men det skriver jag isåfall om imorgon! ;)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

väntar med spänning på uppdatering av gårdagens ;)

2008-03-02 @ 23:41:09
Postat av: gabulfota

Ja, du. Sitter i skolan och tänkte skriva ett inlägg men när jag försöker logga in på bloggen stängs internet ner??? Skriver mer i kväll! *kram*

2008-03-03 @ 12:58:52
URL: http://gabulfota.blogg.se
Postat av: Lillemor Wåhlstedth Jonsson

Vad roligt att läsa om dig och ditt liv.- Äntligen Har inte tagit mig för att gå in och titta förr. Du skrev ju adressen i ett sms som jag sparat. Du är så fin och duger precis som du är om du undrar, du kämpar ju för att må bättre och känna dig finare det är nog alltid bra för psyket att göra det. För mig är du en jättefin person. Kram/ Lillemor

2008-04-02 @ 10:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0