Jag är ganska lyckligt lottad trots allt. :)

Jag har börjat inse att jag har det ganska så bra trots allt. Jag är inte helt nöjd med mig själv och hur jag ser ut. Men jag har i alla fall bestämt mig för att göra något åt saken och har sedan nyår lyckats gå ner ca 7 kilo. :D Jag har för avsikt att gå ner några kilo till. Exakt hur många har jag inte bestämt än. Men det får ta den tid det tar och jag tänker inte stressa. Ska oxå försöka låta bli att få dåligt samvete de dagar som jag inte lyckas gå mina 10 000 steg eller äter lite fel. Det är inte hela världen bara jag inte gör det till en vana. :(

Idag har jag tyvärr inte kommit upp i mer än 3588 steg hittills och igår blev det bara 3913 steg. Två usla stegdagar :( men bra matdagar. :)
 
Jag har idag ägnat mig åt att brodera på min klänning vilket gör att min inre stress har blivit avsevärt midre. :) Jag börjar faktiskt se "ljuset i tunneln" nu. ;)

Ska försöka gå och lägga mig snart, känner att kroppen behöver vila!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0