Ibland önskar jag att tiden stod stilla!

Idag är det måndag och jag tycker att det var fredag igår!? Vart har helgen tagit vägen?? I och för sig har jag fått en hel del saker gjort i helgen men jag önskar alltid att jag gjort mer. Hur kommer det sig att man aldrig är nöjd!?

Insåg idag när jag satt och bläddrade i min kalender att om ca 1 månad har maken och jag varit tillsammans i 8 år!!! Det längsta förhållandet jag hade haft innan honom var i 8 månader!

Det har hänt så oerhört mycket på de här 8 åren. Roliga saker och tråkiga. Vi har blivit föräldrar två gånger, gift oss, flyttat 125 mil för att jag ska kunna plugga m.m. Livet har varit en berg och dalbana men vi har klarat oss och vi är fortfarande gifta och lever tillsammans. Mycket har förändrats och en del saker är nog ungefär som de var för 8 år sedan.

Insåg när jag var och tränade i lördags att jag fysiskt förmodligen aldrig varit så vältränad som jag är nu i hela mitt liv. Dessutom hade jag väldigt bra järnvärden när jag var och lämnade blod för några veckor sedan. Och jag som börjar känna lite åldersnoja eftersom jag fyller 35 i slutet av maj. :( Är det så hemskt att bli äldre?? Jag börjar tro att det är ganska så ok eftersom jag tar hand om min kropp och mår bra. Dessutom har jag två underbara barn och en man som älskar mig och som jag älskar.

Jag är så tacksam över mycket i mitt liv och börjar nog inse att jag har det ganska så bra iallafall!

Tack och hej leverpastej! ;)

Kommentarer
Postat av: krillan

Vad bra att du har kommit till den insikten!
Det är inte farligt att bli äldre. Jag tycker det ska bli rätt skönt :) Sen är jag stolt att kalla mig vuxen ;)

2008-03-10 @ 21:35:13
Postat av: Joanna

Oooh så det finns fler som börjar nojja över 35:års dagen? Skönt att inte vara ensam (blir det i augusti). Fast idag firar jag ju såklart min fyrårsdag bara, och då känner man sig lite yngre och piggare igen :-)

Kram
Joanna

2008-03-11 @ 09:38:38
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0