Helt otroligt! :)

När jag vägde mig i torsdags (min vägdag) visade vågen på +. Jag blev minst sagt missnöjd. Så jag bestämde mig för att inte räkna den vikten utan att se om jag skulle få ett minus istället en annan dag. Döm om min förvåning när jag i morse ställde mig på vågen och den visade -1,2 kilo sedan förra torsdagen. JIPPII! Svävar på små rosa moln. ;)

Har nyligen avslutat min frukost och tänkte ta mig iväg till Iksu och träna lite konditionsträning om en stund. Har ju redan styrketränat 2 ggr den här veckan. :)

Stegen har väl varit lite si och så de senaste dagarna men jag är hyffsat nöjd.

Idag är det iallafall lördag och då ska jag unna mig lite godis. :)

Ha en skön lördag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0