Funderingar...

...har jag alltid men det känns som om jag har lite mer just nu!?

Har varit i skolan i stort sett hela dagen idag. Kom dit vid 8.30 i morse och gick därifrån vid 15.45. Då hade jag haft gitarrlektion, trumlektion, baslektion och spelat in för en instruktionsfilm om hur man är en bra gruppmedlem.

Lite lunch och fika hade jag oxå hunnit med. ;) Innan jag gick hem pratade jag med några av mina lärare om ev. studier på sommarkurser. Jag skulle vilja läsa en kurs som heter Singer/Songwriter och som går i sommar på Univ. Hade varit superbra eftersom det verkar vara helt lektionsfritt i juli. Sista anmälningsdag är på måndag så det börjar bli lite bråttom nu att bestämma sig.

I kväll har jag min tv-kväll tyvärr har jag dessutom huvudvärk. :(

Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0