Utmanad av Krillan

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1. Hur lång är du?
enmeterochsjuttiofyracentimeter
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Waldorflärare
3. Vad pluggar du?
till lärare i musik och textil
4. Har du långt hår?
njä. inte så långt som jag önskar, har det på utväxt
5. Vilken hårfärg har du?
cacaobrun
6. Sminkar du dig?
jodå det händer
7. Har du haft sex senaste månaden?
Vad tror du själv?!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
svarta
9. Har du kysst någon idag?
 Nejj, men jag har pussat maken och mina barn.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Ingen är bäst. Dom är bra på var sitt sätt.
3. Hur många syskon har du?
två, lillasyster och lillebror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
hejdå
5. Hur många ställen har du bott på?
minns inte, men det är några stycken, kanske fem
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
min lillebror som inte ringer när jag fyller år. :(
7. Vilken familjemedlem är snällast?
min pappa
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
I julas tror jag att det var


KOMPISAR:
1. När var du senast med någon kompis?
Igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
minns faktiskt inte
3. Har du kysst någon kompis?
Jo.
5. Vem har du varit kompis med längst?
Anna
6. Vem känner dig bäst?
jag
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Nej. Jag hatar helst inte.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nja, kanske ibland

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Jo, men helst låter jag bli.
2. Klä dig annorlunda?
Jag gör nog det mest hela tiden. ;)
3. Vara dig själv?
Jo
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Ja...jag var ju på Iksu med K här om dagen och hade bikini.
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
Om jag får gör jag det gärna :p
6. Pierca dig?
Jodå
7. Ha sex på offentlig plats?
Vad tror du själv?!
8. Vara omogen?
Självklart
9. Äta småkryp?
Om det absolut var kris


DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
Hm... jag gör det nu
2. När var du på semester senast?
i julas
3. Vilken färg är det på din tandborste?
vit å blå.
4. Är ditt hår tråkigt?
jo
5. Vem såg dig naken senast?
maken och barnen
6. Hur ofta duschar du?
minst varannan dag men om jag tränar oftare
7. När ska du gå och lägga dig ikväll?
vet inte, men förhoppningsvis inte för sent, kanske vid 22

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

meh! du har ju int ändrat på vissa ställen! Hade jag så bra svar :D ;) :*

2008-06-08 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0