Resultatet av min shoppingrunda blev:

En lila klänning, en klocka med gröna stenar, ett mobilsmycke med en liten svart fiol och svarta och vita noter, en stråhatt, två par örhängen och hårklämmor.

Tyvärr funkar inte min kamera så jag har letat bilder på nätet på sakerna jag köpt. Den enda bilden jag har fått tag på är den på min hatt. Så ni får hålla till godo med den så länge. ;)
                                                                                              
Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: en som vet

Klockan var jättefin! ;)

2008-06-06 @ 14:49:08
Postat av: Skåne Ulle

det var inte lite du handlade hihi roligt när man får shoppa loss ordentligt...vad skulle du ha den lilla svarta fiolen till?? nyfiken :-)

2008-06-06 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0