Resultatet av min shopping idag blev följande:

Ett par vita skor med röda blommor på, ett par svarta skinnsandaler, ett par lila remsandaler, ett par blå och lejongula gymnastikskor, ett par bruna mocka skor, ett par oranga ballerinaskor i mocka och ett blått skinnskärp med "guld" spänne.

Jag älskar rea och givetvis handlade jag allt på rean som är överallt just nu. Ordinarie pris på alla sakerna tillsammans hade varit 2137 kr. Jag betalade idag 488 kr! Alltså "sparade" jag 1649 kronor. Men det hör till saken att om jag inte hade handlat sakerna på rean så hade jag förmodligen inte köpt hälften av sakerna. ;)

Men jag är otroligt nöjd att ha fått 6 par skor och ett skärp för 488 kr. :D

Dem lila sandalerna kommer att matcha min lila klänning på midsommar. :D

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0