Jippi! ;)

Idag när jag vägde mig fick jag min lägsta vikt det här året. :D Har sedan min viktresa började gått ner 19.6 kilo. :D Och i år har jag gått ner 8,5 kilo. :) NÖJD!!!! ;)

Idag är det ju Sveriges Nationaldag och det har sedan något år tillbaka varit helgdag. Vilket för min del innebär att dagis är stängt så jag har mina söner hemma idag. Jag fick sova länge och sen fick de brunch när jag gick upp.

Har själv precis ätit mitt första mål idag som blev fullkornspasta med frästa grönsaker (färska champinjoner, gul paprika, aubergine, squash, purjolök och vitlök) och rökt skinka. Som "sås" hade jag lite kinesisk soya. MUMS!! Efter maten gjorde jag mig en kaffe latte och åt ett päron. En bra början på dagen tycker jag. :)

Har bokat in mig på ett träningspass på Iksu i kväll som heter Shake it! (Ett enkelt och roligt pass där det handlar om att svettas, släppa loss och ha kul!) Så står det på Iksus hemsida. ;)

Det låter väl som en bra början på helgen?!!! ;)

Ha det bäst!

Tjing!




Kommentarer
Postat av: krillan

låter som en bra början ;)

2008-06-06 @ 14:52:05
Postat av: gabulfota

Jag kom tyvärr inte iväg till Iksu eftersom jag känner mig lite sliten i ryggen. Vill inte riskera att jag blir sämre.

2008-06-06 @ 16:13:47
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0