En inspirerande dag!

Idag har jag haft min första "lektion" på den nya kursen. Och jag tycker att den var ganska givande. Vi hade genomgång om vad man ska tänka på när man ska skriva en låt. Sen fick vi oxå en läxa som vi ska läsa till imorgon. Vi fick även en uppgift som vi ska redovisa i morgon. Jag och två andra klasskamrater ska göra en ny text till "The Rose". Det gick ganska så bra. Imorgon är det redovisning!

I morse var jag på spinning vid 8.15, efteråt solade jag och sen gick jag hem och åt lunch innan det var dax att gå till skolan.

Har nyligen avslutat middagen och nu sitter jag här. Tror att det blir en tidig kväll idag. Känner mig sliten. ;)

Måste nog sätta mig och spela lite gitarr i kväll. :)

Läste min vänninas blogg idag. Hon mår inte så bra. Skänker en tanke till henne! Ta hand om dig! *kram*

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad går du för kurs? Låter superskoj!!:)

2008-06-18 @ 03:15:20
URL: http://nagonstansilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0