Eftertanke...

...kan vara bra ibland. ;)

Jag sjöng i fredags och idag ska vi "utvärdera" konserten". :S Konserten videofilmades och jag antar att det är meningen att vi ska titta på videon och utvärdera oss själva. Huva! Jag får kalla kårar bara jag tänker på det. :(

Annars så har jag tänkt att jag ska ta mig iväg till Iksu idag och träna lite för att även sola en stund. :) Nu är det inte så länge kvar tills jag ska vara ledig några veckor. :D Ser verkligen fram emot att få träffa mina släktingar och mina sydländska vänner. ;)

Har som intention att gå 10 000 steg varje dag. Vi får väl se om jag lyckas med det men det är iallafall något jag ska försöka uppnå. Har även tänkt att jag ska äta hyffsat nyttigt, tänker dock inte vara nitisk. Det är ju iallfall semester. ;)

Hur ska du göra i sommar? Jag tror att jag ska försöka hålla vikten. Om jag går upp får jag ta itu med det när jag kommer hem igen och om jag går ner är ju det bara en bonus.

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0