Att visa hänsyn!

Jag har under kvällen kännt att det är någon av mina grannar som har grillat. Har tyckt att det har luktat väldigt mycket men tänkt att det är nog inget speciellt med det. Döm om min förvåning när jag tittar ner över balkongräcket och upptäcker att grannen under grillar på sin balkong!!!!!

Det stinker grillos i mitt kök!!!! Blir så j-vla förbannad! Skulle vilja gå ner och skälla på dem men jag känner att jag förmodligen inte skulle kunna behärska mig! :( Saken är den att jag brukar få låna socker, mjöl och annat av dem och alltid har tyckt att det är jätte trevliga ändå sedan vi flyttade hit för drygt tre år sedan. Nu börjar jag fundera över hur trevlig man är när man grillar på balkongen????

Skönt att få skriva av sig här i bloggen. Undrar hur man tänker när man väljer att grilla på balkongen. Jag frågade faktiskt min man här om dagen om man fick grilla på balkongen och fick till svar. Nej, det får man inte. Och nu förstår jag verkligen varför, och jag skulle aldrig göra det heller efter den stank jag upplevt idag. :(

Ska snart sätta mig och titta på tv och fika med maken. :)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

men grillat luktar ju så gött :p

2008-06-06 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0