Promenad för både kropp och själ! ;)

I kväll efter vi hade ätit middag insåg jag när jag tittade på min stegräknare att jag var i behov av en kvällspromenad. Så jag pluggade in min mp3-spelare och tog mig ut en dryg timme.

Det blev en underbar promenad på många sätt. Hade mobilen med mig och jag passade på att fotografera lite längs min väg där jag gick.

Håll till godo! ;)


Underbar utsikt över Nydalasjön!       


Ytterliggare en underbar bild ut över sjön!     


Det låg en eka vid strandkanten!             


Slog mig ner på stolen och vilade mina ben en stund!      


Sen var det åter dax att följa stigen hem!

Nu är mina batterier laddade och jag har utökat stegen för idag! :)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0