Happines...

...är att se hur ens barn leker med sin morfar i poolen och skrattar och stänker vatten.  :) (Bildbevis kommer senare)

Nu dröjer det ett tag innan vi ses igen. Barnen och maken har varit här nere i drygt tre veckor och jag tror att de och min pappa har njutit lika mycket. :)

Att få springa runt på en skärgårdsö och bada i en pool. Åka ut på havet i en båt och fiska med sin morfar. Lägga nät och pilka. Frihet!!!

Jag ser verkligen fram emot nästa sommar då maken, barnen och jag flyttar söderut. :)

Mina barn har en underbar morfar som älskar sina barnbarn och skulle göra vad som helst för dem. Synd bara att deras mormor inte är likadan. :( Som tur är har de oxå en underbar farmor som gärna träffar dem så ofta hon kan. De har även en farfar som tittar stolt ner på dem uppe ifrån ett moln i himlen. :)

Jag har haft en underbar barndom då jag har fått leka ute i skärgården på somrarna och seglat, badat och umgåts med mina kusiner. :) Nu får jag se mina barn göra samma sak och se glädjen i deras ögon.

Helt underbart! :D

Hoppas att du har en underbar sommar!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: k

skönt att läsa ;)

2008-07-06 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0