Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra! ;)

Äntligen har det blivit vinter här i Umeå! :) Men det hade ju inte behövt komma på bara några timmar. ;)

Gårdagen var bra men det blev tyvärr inte så bra när det gällde stegen. 3067 steg, inga snabba, 163 kcal, 8,9g fett förbrännt, bara 1,96 km. :(

Men trots att jag unnade mig god mat och lite alkohol lyckades jag hålla mig inom mina points. :D Och jag vägde mig i morse och har gått ner ytterliggare några hekto. :D Vikten gills ju inte förrän på torsdag men jag var bara tvungen att väga mig idag för att kolla. :p Och det ser verkligen bra ut! :D

Annars idag så har jag tänkt att gå på en utställning på Bildmuséet med en vännina. Det är hennes kompis som ställer ut. Ska bli spännande! Vi ska promenera dit vilket blir bra för att samla steg. :)

Till middag idag blir det lax men jag har inte bestämt mig än för hur jag ska tillaga den. Igår gjorde jag en underbart god helstekt kyckling i lergryta med morötter, champinjoner, lök, citron, honung, vitlök och limebasilika. MUMS!!!! Till den serverade jag kokt potatis och sås gjord på skyn från kycklingen och mjölk.

Ha en underbar dag! Det tänker iallafall jag ha! ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0