Fy f-n vilket hemskt väder! :(

Att pulsa i snöslask med två barn på väg till dagis är inte min idealmorgon precis. :( Men det var min verklighet idag. Den här vintern gör mig tokig. Jag flyttade 125 mil norrut inte för att få vädret med mig utan för att få ha snörika vintrar med mycket snö och garanterat minusgrader. Men snacka om att bli lurad. Nu får det bli en ändring på det här tövädret. Jag vill ha riktig vinter NU!!!!

Dagen idag bjuder på grupparbete i min basgrupp i skolan och hörselundersökning på VC med min 3 åring. Jag undrar bara vad jag ska ta för "skodon" när jag ska ut, i mina stövlar blev jag blöt om fötterna när jag var ute innan. Kanske får ta mina gummistövlar. Dom är ju supersnygga! :P

Jag dras med en envis förkylning vilken jag försöker dämpa med Echinacea, det går sådär. Vill ju kunna börja träna igen. Men det får nog vänta några dagar till. Men igår visade iallafall stegräknaren 10 016 steg! JIPPPI!!!

Nej, nu måste jag ta och äta lite frukost innan jag ska ta och ge mig iväg till skolan.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0