Ännu en kurs avslutad! :D

Idag slutade kursen som jag har gått sedan innan jul som heter ISS (Identitet, Samlevnad och Sexualitet). Det var en intressant kurs och jag känner att jag har fått en del "verktyg" inför mitt blivande jobb som lärare. Kursen avslutades med en fördjupningsuppgift där jag valde att skriva om familjer där föräldrarna är homosexuella.

På måndag börjar jag läsa musik och kommer att göra det i 1½ år! :D Ser verkligen fram emot det och kommer att suga åt mig all kunskap jag kan.

Stegen idag blev inte så bra. 5842 steg och bara 11 min och 1179 snabba steg. Men det är en ny dag imorgon så då får jag ta nya tag.

Vad det gäller kalorierna har det gått bra. :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0