Så pinsamt! :(

Det är nästan lite pinsamt att berätta. Jag skrev ju i min blogg igår att jag kom hem till en tom lägenhet. Maken och sonen hade varit inne i stan och köpt en blombukett och ett par guldörhängen till mig som present för att det var vår bröllopsdag. :$

På kvällen var jag och maken på Lottas och käkade. Jag åt halstrad Laxburgare med stekt vildris och maken åt Fish and Chips. Till efterrätt delade vi på en Chokladfondue. ;) Inte så bra för min viktminskning kanske men det var supergott. Vi avslutade kvällen med en Kaffe Latté och en Varm Choklad på News. :)

Igår visade stegräknaren 10790 steg, 1506 snabba (13 min), 448 kcal, 25,5g och jag gick 6,90 km igår.

Ska strax gå och laga lite lunch och lite senare ska jag gå till Iksu och träna! :)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä så gulligt! :)

2008-02-02 @ 15:52:45
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

vad mysigt. Hoppas jag får se örhängena i morgon PUSS!

2008-02-03 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0