Så irriterande! :(

På morgonen var jag på Iksu och tränade Crosstrainer och Styrketräning för att sedan träffa min vännina på skolan för att sitta och jobba en stund. Helt plötsligt funkade inte min mobil. :( Jag trodde att jag kanske hade missat en räkning som gjort att de stängt av den. Men när jag kom hem stängde maken av den och startade om den igen och då funkade den.

Eftersom jag inte kunde sms:a min vännina fick jag vara själv. Men det var i och för sig bra för jag fick skrivet 2½ sida på min Essä som ska lämnas in på onsdag. :)

Stegen idag är bra, 11 259 men då är det 40 min Crosstrainer inräknat i det.

Ska gå och fortsätta tvätta nu.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0