Sovmorgon idag! :D

Idag fick jag sova ända tills kl 9. :) Låg kvar i sängen en timme och mös. :)

Nu sitter jag här och ska strax gå och plocka fram lite brunch. :)

Vädret ute ser ok ut men snön som jag hade hoppats på ser inte ut att ha kommit. :( Vet inte heller hur kallt det är då jag inte kollat termometern än.

Om du bor i Umeå och skulle vilja gå på Julmarknad idag kan jag varmt rekomendera den på Gammlia. Brukar alltid vara ett trevlig upplevelse. :)


Bilden är "lånad" från Västerbottens Muséets hemsida.

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser fint ut! brukar vara riktig julstämning på marknaden. Själv ska jag gå imorron.

2008-12-06 @ 13:19:22
URL: http://www.halsowannebe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0