Life goes on...

...and I am hanging on. ;)

Jag önskar bara att jag kunde känna lite mer glädje. :S Livet är verkligen en berg och dalbana just nu. :(

Att maken varit sjuk större delen av julhelgen påverkar ju givetvis det hela ganska mycket. :(

Men igår kom iallafall min pappa på besök från Skåne. :) Han kom tidigt på morgonen och på eftermiddagen åkte maken, grabbarna, pappa och jag inte till stan. Vi gick på bio och sedan var vi åt på restaurang. Pappa bjöd! :)

Dagen igår var en bra dag och jag tror säkert att det blir en bra dag idag oxå. Funderar på om maken och jag ska ta och testa en stund tillsammans på Red and Black här i stan. :) Lite bubbelpool på tu man hand kan väl aldrig vara fel? ;) Har ju från en säker källa hört att det ska vara trevligt där. Tack N för tipset. :) Men det blir nog inte förrän imorgon.

Annars händer inte mycket här hemma hos oss idag. Det är en lugn mellandag, funderar dock på att fara ner på stan och se om jag kan få tag i ett par spinningskor. :) Efter helgerna och när jag känner att förkylningen är helt borta ska jag börja träna på Iksu igen. :) Har bestämt mig för att jag vill ha en 7:a först på vågen igen. :)

Solen skiner ute idag så det kanske är läge för en promenad i det fina vädret idag?!

Ha en bra dag!

Tjing!


Naturen är väldigt fin ibland! ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel Dehn

PERSONLIG TRÄNING ONLINE!



Det skadar inte att titta in i alla fall :).



Även om kanske inte du själv är i behov av personlig träning, så känner vi nog alla någon som behöver ta ett par kliv i rätt riktning och ta tag i rutiner och livstilen.



Eller om man tränar hårt och letar efter ett sätt att pressa upp sin träning ytterligare en nivå.



Titta då in på länken nedan och läs mer om Personlig träning online!









http://danieldehnpersonaltrainer.activeboard.com/

2008-12-29 @ 18:47:13
URL: http://dehn86.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0