Kul grej! ;)


Jag blev utmanad idag. Av Tjolebompan minsann :)

Tre saker jag inte kan vara utan: Mobilen, min familj och mina vänner.
Tre saker jag ångrar: Mycket men jag försöker se framåt och inte älta saker som jag redan gjort.
Tre saker som gör mig glad: Snö, mina söner och omtänksamhet.
Tre saker som gör mig arg: Egoism, fördomar och orättvisor.
Tre människor jag beundrar: H för hennes mod, K för hennes styrka (som hon inte tror att hon har) och J för hennes vilja och förmåga att förändra sitt eget liv och andras.
Tre saker jag skulle vilja göra: Besöka alla världdelar, ev skaffa fler barn och få ett bra jobb när jag är färdig lärare.
Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: Älg, vitlök och kyckling.
Tre tv program jag ser:Grey´s Anatomy, Men in threes och Äntligen hemma .
Tre saker jag har med mig i livet: Maken, barnen och mina vänner och familj.
Tre saker på önskelistan: En underbar Jul, god hälsa och "fred på jorden".
Tre bloggar jag utmanar: Ulle, Pia och Miss Emelie

Kommentarer
Postat av: Krillan

Oj! Nu blev jag rörd, puss

2008-12-20 @ 09:29:11
Postat av: Anonym

2008-12-20 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0