Julstress?!

Har precis läst Joannas blogg på Livsvinst och där skriver hon om julstress. Jag funderar på om jag känner någon stress inför julen? Det skulle vara om vi inte lyckas få tag i en julgran idag möjligtvis. :( Men jag känner mig ganska lugn. Vi har köpt alla julklappar till barnen och det är bara om vi ev. ska köpa något till varandra? Jag funderar på att unna mig ett par spinningskor.


Är nu hemkommen från en heldags "shopping". Hämtade lillebror på dagis vid 14 tiden och körde till Rusta för att inhandla lite saker bla. ljusslinga till granen.  Vi hann knappt sätta oss i bilen förrän lillebror somnade.

Efter Rusta begav vi oss till Plantagen där vi hade tänkt köpa vår Julgran i år. Vi hittade en jättefin gran men den blev lite dyrare än vad vi hade räknat med. Dålig prismärkning på granarna tycker jag. :( Är dock mycket nöjd med granen. :)

Sen åkte vi vidare till Coop för att handla lite andra saker. Vi kikade även in på Stadium där vi hittade "skidbyxor" på rea till grabbarna. :) Tyvärr verkar det som om jag inte kommer att få mina ljusblå Niké spinningskor. :(

Efter Stadium blev det Frasses där vi åt hamburgare, laxburgare, strips, dip m.m.

Nu är vi hemma igen och jag är sååå trött. :(

Har lyckats bli förkyld lagom till Jul. :( Men jag dricker Echinacea brustablett så jag hoppas att jag inte ska bli så sjuk.

Imorgon blir det till att klä granen som får sova på balkongen i natt. ;) Lite annat Julpyssel och förberedelser inför Julafton. :)

Lägger in lite bilder på div. saker vi gjort de senaste veckan. :)

Tjing!

         
Årets lussebak                        Årets pepparkaksbak

  
 
Underbara vinterbilder tagna idag utanför mitt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0