Jobba, jobba, jobba! :S

Idag jobbar jag 9-21. Har själv valt det med det känns lite jobbigt. Har avverkat en tredjedel nu 4 timmar av de 12 jag ska jobba idag. Har rätt till 2 timmars rast och har i samband med lunchen haft 1 timmes rast.

Helgen blev inte riktigt som vi tänkt då lillebror blev dålig natten mellan fredag och lördag. Sen hade han feber igår under dagen så vi var tvugna att ställa in kalaset som vi hade planerat att ha igår. :( Det var skönt på ett sätt då jag inte riktigt hade hunnit varken baka eller städa färdigt. :( Ska försöka ha kalaset på fredag eller söndag i nästa vecka. Så då ska vi väl ha hunnit både baka och städa. Städade faktiskt storebrors rum igår. :)

Tog med mig laptopen till jobbet då min brukare (jobbar som personligassistent) är inlagd på sjukhuset och det blir drygt om man inte har något att göra.

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Trist att han blev sjuk. Tror också jag har flunsa på gång. Många som är sjuka nu =(

2008-12-14 @ 13:23:16
URL: http://www.halsowannebe.com
Postat av: Pia

Hej!

Såg din utmaning,svaren finns i min blogg!

Jag har inte provat apelsinknäcken ännu,men jag ska! Det lät så gott!!!

Hoppas sonen blir frisk snart....

Kram Pia

2008-12-15 @ 15:36:08
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0