Jag är så himla less på vädret så det finns inte. :(

I morse när jag cyklade till praktiken var det minusgrader och hur skönt som helst ute. :) Efter någon timme kollade jag ut genom fönstret för att se superstora snöflingor. :D Innan jag skulle hem på eftermiddagen hade det blivit plusgrader och nu regnade det. :(

Så jag lämnade cykeln på skolan och fick skjuts in till stan där jag tog bussen hem. Hade lite tidsbrist och det var "snorhalt". :(

Väl hemma lagade jag kvällsmat (pasta med köttbullar) för att sedan klä på mig och promenera bort till sjukhuset för att ta mig till Blodcentralen för att lämna plasma. :)

                                         

Båda "julkorten" är lånade från Blodcentralens hemsida. Kolla länken ovanför! ;)


Stegräknaren idag visar 12 618 steg :) den senaste veckan har jag gått 74 526 steg vilket blir i snitt ca 10 647 steg om dagen. Och då glömde jag ändå att sätta på mig stegräknaren en dag. ;) Jag är nöjd!! :)

Har tyvärr inte cyklat så mycket då väderleken inte varit så gynsam. Men idag har jag iallafall cyklat ca 8 km. :)

Ha en skön kväll!

                                         

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är så nålrädd så jag täcks inte ge blod... Det var många steg. Visst brukar det rekommenderas 10 000 steg per dag eller nåt sånt?

2008-12-09 @ 16:59:12
URL: http://www.halsowannebe.com
Postat av: Pia

Håller med,det är så grått och trist just nu! Det vore bättre om det blev snö och lite kallare så man kan få njuta lite och faktiskt vilja vara ute!



Funderar också på att börja använda min fina stegräknare som ligger i byrålådan....Japp bara att ta tag i det...;)

Kram Pia

2008-12-10 @ 09:12:59
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Visst kan jag komma och städa hos dig....eller näe...men receptet på Taco gratängen lägger jag ut på min blogg om en liten stund! Den är så god!

Lycka till med städningen ;)



Kram Pia

2008-12-12 @ 09:01:06
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0