Utmaning om du vill!?

Tre saker jag gör när jag vaknar:

*Går in i köket och gör havregrynsgröt i micron
*Går på toan
*Pussar på mina söner

Tre saker jag måste ha under dagen:

*Kaffe Latte
*Motion i någon form
*Kramar och pussar av mina barn och make

Tre personligheter hos mej:

*Glad
*Målmedveten
*perfektionist

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

*Musicerande och hanverkande
*Min familj
*Laga mat och baka

Tre saker jag är rädd för:

*Att dö innan mina barn är så pass gamla att de kan vara självständiga
*Att jag oroar mig för mycket över morgondagen så att jag inte lever i nuet
*Att inte ha den underbara  familj jag har nu.

Tre saker jag drömmer om:

*Att mina barn kommer att bli framgångsrika i livet och deras drömmar bli verkliga
*Att jag har besökt alla världsdelar under mitt liv
*Att fortsätta träna resten av livet och ha en bra hälsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0