Många järn i elden har jag haft idag! :)

Jag fick sova ända tills kl 9.30 idag. Och trots det har jag fått massor gjort idag. :)

Jag har gjort en köttgryta


Min köttgryta innehåller, nötgrytbitar, morot, lök, kålrot och lite rött vin. :)

Bakat dinkelbullar


I bullarna idag hade jag dinkelmjöl istället för vetmjöl, havregryn, rågsikt, vatten, kesella m.m.

Bakat kanelbullar


Nu ligger det tre nya påsar bullar i min frys! Får se hur länge de räcker.

Gjort en spenat lasagne


Jag hade krossade tomater, hackad spenat, vitlök, matlagningsgrädde, keso och ost i lasagnen.

Så jag känner mig mycket nöjd kan man lugnt säga. Dessutom har jag tvättat fyra maskiner tvätt oxå.

Så här fin är min orkidé idag.



Nu sitter jag här framför datorn och njuter av en Xider Bright! :)

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: k

ser gött ut! :D hoppas jag hinner smaka dina bullar denna gång hehe

2008-08-02 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0