En ny favorit! :)

Jag har hittat en ny matfavorit. Philadelphia Light Oliv. :) Går utmärkt att ha på mackan som "mjukost" eller som "smör".

Kan förstå om inte alla tycker att den är god men jag som älskar oliver tycker att den är MUMS!!! ;)

Dessutom innehåller den bara 12% fett. :)

Idag har jag haft med mig O på skolan och vi har musicerat en del. :) Han har spelat trummor och var överlycklig. :) Imorgon är det barndops dax. ;) Min svåger och svägerska ska döpa sin son. Så jag kommer att ha liten "makt" över vad jag kommer att äta imorgon. :( Får försöka göra bra val och kanske rör på mig lite oxå?

Stegräknaren säger idag så här långt 8168 steg så jag funderar på att ge mig ut på en kvällpromenad. Får se hur det blir med den saken?!

Ha en skön fredagskväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: k

den där såg riktigt god ut, även om jag inte gillar olivs :p

2008-08-16 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0