Vad skulle jag göra utan mina vänner?

Må betydligt mycket sämre mot vad jag gör nu. :S Tack för att ni finns K och L, erat stöd behöver jag verkligen. ;)

Känner mig inte så kaxig just nu.:( Tänk att man kan må så dåligt för att andra människor är så trångsynta. Det gör mig så himla förbannad att jag tar åt mig av deras kritik. Men vad ska man göra när man känner sig kränkt?

Jag önskar att alla kunde få vara sig själva och att man kunde vara rakryggad och säga till en annan människa om det är något man inte tycker om hos den personen eller om hon/han irriterar en av en eller annan anledning. Jag har blivit uppfostrad efter devisen att "ärlighet varar längst". Tyvärr uppskattas inte det av alla. :( Att jag dessutom är ca 10-15 år äldre än de flesta gör mig ännu mer förbannad. Deras beteende är så "pubertalt" att det gör mig "spyfärdig"! :( Mobbing av den högre skolan. Något jag har allt för stor erfarenhet av sedan tidigare. :(

Trodde faktiskt att "vuxna" människor som dessutom ska bli lärare hade "mer vett i skallen"!? Men tydligen är det inte så! :( Jag tycker att det är beklagligt för deras blivande elever att de uppför sig som de gör! Hoppas bara att de kanske vaknar upp en dag och inser vad de håller på med!

Min nya studie börjar på torsdag! Berättar om resultatet när jag har något att rapportera! ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

*krama om*

2008-04-07 @ 19:17:40
Postat av: Zara

Snygg layout, lyckat till med den nya livsstilen

2008-04-07 @ 20:14:58
URL: http://dromstugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0