Matvanor!

Jag blir alltid lika förvånad över min äldste sons matvanor. Vi äter i stort sett bara grovt bröd hemma, mest lingongrova. Igår kväll åt vi mackor och the till kvällmat. Han åt två mackor med makrill i tomatsås och sen ville han ha "grodor" (alfa alfa groddar) ;) på sin tredje. Jag vet inte om jag känner någon annan femåring som äter groddar?!

Idag har jag ätit min första glasspinne iår. En Solero och jag satt i vårsolen och njöt av den. :)

Imorgon ska vi bestämma vilka låtar och grupper vi kommer att vara i på vår konsert i slutet av maj. Får väl se om det blir någon Gabriellas sång?! Håll tummarna för mig! ;)

Ska nog ta och gå en kvällspromenad i det fina vädret!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

den glasspinnen var inte att leka med ;)

2008-04-17 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0