För åtta år sedan idag...

...blev maken och jag tillsammans. Tänk vad tiden har gått fort.

För åtta år sedan var jag singel och mitt längsta förhållande hade varat i 8 månader med en kille som bodde 30 mil ifrån mig. ;)

Jag hade chattat i ca 6 månader med en kille över ICQ (föregångaren till msn) och den 11 april 2000 träffades vi för första gången. Dagen efter flyttade han hem till mig och vi har bott tillsammans sedan dess. Vi har hunnit få två pojkar som idag är 5 och 3 år gamla. Vi har varit gifta i 5 år och idag har vi varit tillsammans i 8 år. :)

Har som "jubileumspresent" ordnat barnvakt tills i kväll! Så maken och jag kan gå ut och dansa. :)

Ha en bra kväll! Det kommer jag att ha iallafall! ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0