Avundsjuka...

...är inget man är stolt över och något man önskar att man inte kände. Pratade precis med maken om just det och jag inser att jag har det väldigt bra som lever med min man och våra två barn. Vi har varit gifta i drygt 5 år och på lördag har vi varit tillsammans i 8 år.  Visst är det lite berg och dalbana imellanåt men jag vet iallafall en sak och det är att vi älskar varandra.

När man träffar och pratar med någon som inte har det "likadant" som vi har det inser man hur lyckligt lottad man faktiskt är. Jag har någon att dela mitt liv med och någon som ligger bredvid mig i sängen om natten. Det känns oerhört skönt att veta. Självklart är det inte alltid "guld och gröna skogar" men jag känner mig ändå väldigt tacksam att jag har det som jag har det. Dessutom har jag två helt underbara söner som jag avgudar och som älskar mig. :D Kan det bli mycket bättre??

Tack för den här helgen! Jag ser fram emot många fler underbara stunder med min familj och mina vänner! :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra - ung mamma

Ja, familjen är faktiskt allt man har i slutändan :)

2008-04-06 @ 19:23:28
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

Hjälp mig att hjälpa!

Igår började jag sprida ut kunskap om HUMAN TRAFFICKING på folks bloggar, med vetenskapen om hur mycket bloggare hatar sån här reklam. men Idag måste jag forstätta.
Hjälp mig att sprida!

http://www.edu.nacka.se/Therese.berg/

2008-04-06 @ 19:28:38
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0