Mycket att göra! :(

Men nu har jag iallafall diskat undan i köket. :D Och det går sakteliga framåt. :)
Har jobbat mycket den här veckan, 18-22 i tisdags, 16.30-23.00 i onsdags och 13-23 i torsdags. Dessutom borde jag gjort en del skolarbete oxå. Men det blev inte mycket av det. :(
I onsdags valde jag att gå till IKSU och träna istället, kände att jag behövde röra ordentligt på mig. Tränade på "crosstrainern" i 75 min och brände 666 kcal. ;)
UNDERBART!!! Men jag hade lite ont i knäna efteråt. :( Käkade en gudomlig lunch där och sen cyklade jag till stan för att gå på kurs, efter det var det jobb.
Vägde mig igår morse och då visade vågen på -0,3 kilo. JIPPI! Med tanke på all motion de senaste dagarna blev jag glad.
Känner dock att jag har försummat min familj. :( Men nu ska jag inte jobba förrän imorgon 15.45-21.30. Det är nice att jobba på helgen även om det inte är så många timmar. Man får ju OB då så det blir 41:- extra i timmen. :D
Ha en underbar helg!
*kram*
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0