Har äntligen köpt mig en stegräknare! :D

Har länge funderat på att köpa en stegräknare och i onsdags bestämde jag mig för att jag skulle beställa en via internet som en förtidig julklapp.
Jag läser en blogg varje dag om en tjej som har gått ner nästan 80 kilo. Hon har provat flera olika stegräknare men har fastnat för en som heter Omron Walkingstyle II. Jag valde en röd som ni ser på bilden men den finns i svart och vitt oxå.

image1

Eftersom hon är en stor inspirationskälla för mig och jag anser att hon har mer koll på läget vad det gäller stegräknare än mig valde jag att beställa en via hennes hemsida. www.livsvinst.se
Så om du känner att du oxå har ett behov av en stegräknare tycker jag att du ska kolla in hennes sida. :)

Tänkte att jag skulle följa hennes exempel och redovisa mina steg här i min blogg. Gör förhoppningsvis att jag känner mig ännu mer peppad att fixa minst 10 000 steg om dagen.
Ska försöka att röra på mig så mycket som möjligt även när jag åker till Skåne över jul och nyår. En promenad ska man väl kunna unna sig varje dag när man är "ledig" i två veckor!?
Gårdagens steg blev inte så många i och med att jag inte satte igång räknaren förrän på kvällen. Men det blev iallfall 222 steg innan jag gick och la mig. :)
Ha det bäst!
Tjing! ;)

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

bra jobbat ;p

2007-12-08 @ 11:35:30
Postat av: Joanna

Ååh hej! Och tack för ditt fina blogginlägg om mig :-)

Länken fungerar tyvärr inte, om någon vill gå in och beställa så kan man göra det på www.livsvinst.se

Ciao!
Joanna

2008-01-15 @ 13:54:06
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0