Underbart väder idag! :D

Men tyvärr så behöver vi verkligen städa här hemma. Men om en stund ska vi iallafall gå ut en stund.
Satt och tittade på tv igår kväll.
Nu har vi precis ätit brunch och jag ska strax gå och fortsätta med städningen.
Ha en bra dag! Gå ut och njut av det fina vädret!
Tjing!

Hej igen!
Jag bestämde mig efter brunchen att jag skulle fara och träna. Det blev 30 min på motionscykel och 1 timme i gymmet. :D
Nu har vi nyligen avslutat vår middag som bestod av ungsbakad laxfilé med kokt potatis, lemon/dill sås och rårivna morötter. MUMS!!!
Efter intagen middag var det dax för det sedvanliga lördagsgodiset. ;)
Idag med lite bättre samvete än i vanliga fall med tanke på att jag tränat. :D
Ha en skön kväll!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0