Nu är det tillbaka till allvaret igen. ;)

Efter en veckas "påsklov" då jag var i skolan och jobbade hela veckan var det nu dags för min praktik igen. Att gå upp i morse vid 5.30 gick relativt bra. Barnen vaknade vid 6.30 när jag satt framför tv:n och åt min frukost.
Lämnade grabbarna på dagis vid 7 för att sedan sätta mig på cykeln och ta mig genom stan mina 7-8 km till min praktik. Skönt att cykla och komma igång på morgonen. Lite kyligt idag på morgonen bara.
Idag har jag en lång dag eftersom det är personlakonferens på måndagar tills kl 17. :( Men det ska jag nog överleva det oxå.
8:orna på skolan är ute på prao den här veckan så jag kommer att ha en hel del "hål" i mitt schema. :) Jag har ju ganska mycket att göra så det är välkommet.
Nej, nu är det snart dax för första slöjdlektionen idag med en sjua.
Ha en bra dag!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0