Sibirien på jobbet! :(


Garnet heter Baby Merino och är av märket Svarta Fåret. Färgen är lindblomsgrön.
Har även köpt ett ljusgult garn. Efter önskemål från den blivande modern.



Har börjat sticka på ett par baby raggsockor till
min väninnas ofödda barn. :)

----------------------------------------------------

På måndagar har jag ingen lektion förrän vid 10.
Så jag sitter och planerar m.m. på morgonen.


Efter jullovet har vi haft ovanligt kallt på hela skolan.
Dock inte i mitt klassrum. :)

Idag har jag suttit med mina nyinköpta beg. vinterstövlar inomhus.
Jag har druckit the och kaffe och haft min halsduk på mig och frusit.

Nu har som tur var solen skinit på fönstrena i vår personlarum
så här är lite drägligare nu.

-------------------------------------------------


Knaprar på Icas nötmix


Jordnötter, cashewnötter, pistachnötter,
sultanrussin och tranbär.
(osaltad)

Kom fram till att priset blev bara några kronor dyrare än att köpa typ mandel eller hasselnötter.

Ha det bäst!

Tjing!

P.S. Har funderat på att starta en hantverksblogg. Vad tycker du om det? D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0