Ibland undrar jag...

...hur livet skulle varit om jag hade haft lite bättre självkänsla?!


Självförtroendet är det oftast inget större fel på men självkänslan
har nog alltid varit ganska dålig i stort sett hela mitt liv. :/


Att jag sedan oxå har fått en medelsvår depression konstaterad
för ca 2 år sedan gör ju inte saken bättre.

Men den har jag iallafall i rätt bra skick.
Men jag tror nog att jag får äta "lyckopiller" resten av mitt liv.
Men det kan jag leva med.


Jag har valt att koppla av under mitt jullov och inte göra något
jobbrelaterat eller skolrelaterat.


Jag har stickat en hel del iallafall den senaste veckan. :)


Sen har jag umgåts med min familj och njutit av min ledighet.


Men varför har jag då dåligt samvete över att jag inte gjort mer?


Förmodligen för att jag känner att jag borde gjort något men valde att inte göra det?!



Hoppas att du har haft en bra vecka och kommer att få en bra helg!?


Själv ska jag njuta av mina sista lediga dagar innan jag börjar jobba igen på måndag. :)



Ha det bäst!

Tjing!



Kommentarer
Postat av: krillan

du har ju visst gjort nåt... vilat :D

2012-01-07 @ 20:17:38
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0