Mitt liv just nu!

Hösten gör sig mer och mer påmind på många olika sätt.

Träden ändrar färg och blir vackert röda, gula och oranga.

På hösten mörknar det tidigare på kvällarna och är mörkare på morgonen.
Något som många tycker är jobbigt.

Jag gillar att tända ljus och mysa i höstmörkret.






-----------------------------------------------------------------------------------

Imorgon ska jag bjuda mina kollegor på frukost.

Jag var på Lidl och Netto igår och handlade div. saker.

Salami, gorgonzola, minimozarella, flytande honung, torkade aprikoser,
rysk yougurth, kryddost, lagrad herrgårdsost, skinka m.m.

Hemma har jag brieost, hemkokt marmelad, köpt marmelad med
fikon och en med pomerans.


Min hemkokta marmelad

Här om dagen beställde jag tre olika bröd på bageriet som ligger ca 100 m från skolan. :)

Ska koka ägg i kväll och baka en LCHF kladdkaka som jag ska servera med vispgrädde.

F och jag var i skogen igår och plockade kottar, rönnbär, höstlöv, svamp m.m.
Det ska jag dekorera bordet med har jag tänkt. :)

----------------------------------------------------------------------------------------

I kväll är det föräldrarmöte på grabbarnas skola.
Svärmor ska passa pojkarna så att både jag och maken kan gå.


Hoppas att du har det bra?!

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0