Nu sitter jag här och kan inte sova! :(

Dels så har jag varit hemma nu i två dagar pga förkylning.
Dels har jag sovit lite väl mycket av förklarliga skäl.

Hjärnan går på högvarv och vill absolut inte slappna av. :(


Tankarna som snurrar runt i mitt huvud är följande:

Måste ta kontakt med Univ. angående vilka uppgifter som jag har kvar att lämna in?

Måste fortsätta städa här hemma!!!

Borde komma igång och motionera!!!

Måste skicka in papper till div. myndigheter!!!

Borde komma igång och övningsköra!

M.m................

Hatar när jag börjar "hypertänka"!!!

BLÄ!!!


Kanske jag kan sova bättre nu när jag har rensat hvudet!?

Ha det bäst!

Tjing!





Kommentarer
Postat av: Krillan

Ta en sak i taget...

2011-10-20 @ 07:46:00
Postat av: Krillan

Ta en sak i taget...

2011-10-20 @ 07:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0