I väntans tider...

Jag är verkligen inte bra på att vänta.
Nu har jag fortfarande inte fått något besked om hösten...

Men jag är som grodan och lever på hoppet! ;)


Annars så har det varit en bra helg! :)

I lördags kom mamma och syster förbi med sina respektive.
Jag bjöd på kladdkaka med vispgrädde,
mango/passions mousse marängtårta, kanelgifflar och kaffe.

Har även hunnit med att få lite ordning hemma och maken har burit
upp lite lådor från källaren med saker.


Men nu sitter jag här på jobbet och funderar över hösten och min
ovissa framtid! :(


Jag vill ju gärna jobba kvar och jag har sökt tjänsten men
rektorerna har lagt locket på och inte sagt ett knyst. :(


Ja, ja, det är väl bara att jobba vidare och hoppas på det bästa!



Ha en bra dag!

Tjing!




Man kan väl få drömma!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0