Hypotyreos!

Hmm, kan det vara så att många av mina "bekymmer" har med
Hypotyreos (underfungerande sköldkörtel)?
Har efter diskussioner med kollegor och en del
läsning börjat fundera över om så kan vara fallet?
Jag fryser, har problem med trög mage, gaser, trötthet, huvudvärk,
koncentrationssvårgiheter, nedstämdhet, halsont, viktuppgång m.m.
Och allt kan ha att göra med min sköldkörtel!!!!
Ska ta och höra av mig till min läkare i nästa vecka. Tydligen kan
man i de flesta fall få svar bara genom ett blodprov.
Håll nu alla tummar och tår att jag får lite klarhet i vad som är felet!?
Ha det bäst!
Tjing!
Detta glas är så vackert, fick ju två snapsglas i
julklapp och maken fick två. :D

Kommentarer
Postat av: simon

Hej! Har du hört talas om Hypotyreos typ 2? syns inte på blodprov.

2011-09-07 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0